Enchanters (Заклиначі) – детальний огляд гри

Enchanters – колода гравця

Про що гра

Enchanters – це фентезійний світ, де ви в ролі героя мандруєте містами в пошуках предметів та заклять для створення артефакту. За його допомогою вам буде під силу подолати купу монстрів і навіть могутніх драконів. За перемогу над ними ви отримаєте неймовірну славу, яка і стане запорукою вашої перемоги у цій грі.

Вік: від 8 років
Кількість гравців: 2-4
Час на партію: 15-20 хвилин

Перебіг гри
Гра проходить дуже швидко та має малий даунтайм на хід. Тобто вам не доведеться довго чекати доки до вас дійде черга. Заклиначі – динамічна гра, як на мене, це дуже добре. Гравець у свій хід може виконати лише дві дії:

  1. Вирушити у мандрівку, де герой може здобути корисні речі для створення могутньої зброї, або спробувати здолати монстра, задля слави.
  2. Другою дією є відпочинок, під час якого можна вилікувати рани після сутичок з монстрами, або отримати кристали – ігрову валюту. Все залежить від міста, в якому проходить пригода. Але не слід думати, що це всі можливості, ажде долаючи тварюк і створюючи артефакт, вам будуть відкриватись нові додаткові дії.

Механіка: 4/5
Купівля карт відбувається з ринку за кристали, але з додатковими умовами. Типу як вибір раси у настільній грі Small World. Колодобудівництво пасивної колоди, що визначає силу вашої атаки та захисту, з активними картами на горі кожної з трьох колод (предмети, закляття, мертві монстри), які і дають додаткові дії та можливості. Нічого нового в цьому плані Заклиначі не запропонували, та разом з тим, грати не менш цікаво.

Реіграбельність: 4/5
Досить висока, адже в грі бере участь лише 4 із 6 фракційних колод, де кожна має свою особливість. А це 15 різних варіантів гральної колоди для 4 гравців і 20 – для трьох. Крім того, кожна партія проходить в одному з 21 містечок. А це також має свій вплив на перебіг гри і підбір переможної стратегії. Тому впевнено можна сказати, що кожна нова партія буде унікальною. Але карти в колодах повторюються і від того починаєш думати про доповнення. Які теж на підході.

Баланс: 5/5
З цим теж усе впорядку. Механіка влаштована так, що елемент випадковості майже повністю усунено. Крім того, у грі немає імбових карт. Це ті карти, отримавши які, з упевненістю можна сказати, що перемога в кармані. Бонуси які дають карти, не такі вже й великі. Навіть отримавши сильну карту, вже наступний гравець може зробити так, що ви будете змушені її скинути. Або, отримуючи таку карту на початку гри, ви значно знеціните її, зіграючи наступну карту того ж типу, а в кінці гри, вона може бути вже непотрібна. Розробники гарно продумали цей елемент гри. При фінальному підрахунку очок, різниця між гравцями буде незначною, всього у кілька пунктів. Через це кожен бал у грі може вартувати перемоги.

Конфліктність та взаємодія між гравцями: 3/5
Рівень взаємодії невисокий, від того і мала конфліктність. У грі є фракція, карти якої направлені проти супротивників, але цих карт багато і мабуть кожен буде змушений їх розіграти. Цей елемент гри також збалансований. Тому і виділитись комусь в ролі “кайфолома” не вдасться, прихильники Манчкіна будуть розчаровані.

Оформлення: 4,5/5
Просто бомба! Неймовірно соковитий арт. Тут художники постарались не менше за математиків. Красиві й атмосферні малюнки. А дерев’яні жетони лише додають привабливості грі. І не забуваємо про ламіновані картки, вони приємні на дотик і довговічні – це фішка всіх ігор від Begemot Games. Мінус пів бала за те, що система умовних позначок на картах не одразу зрозуміла.

Динаміка та даунтайм: 5/5
За рахунок того, що герої в свій хід можуть виконати лише дві основні дії і кілька додаткових, якщо вони їх мають, гра проходить швидко з малим даунтаймом на хід. Наприклад, мені це дуже імпонує, адже хочеться грати, валити нечисть і хапати скарби, а не чекати поки всі походять і лише потім розбудять мене. Партії швидкі, приблизно по 10 хвилин на кожного гравця. Але при цьому гру не можна назвати філлером, у класичному розумінні.

Кому сподобається гра

Заклиначі однозначно гра на подарунок, адже красива, як оформлення, так і компоненти. Навіть не граючи, а просто розглядаючи малюнки, можна надовго зануритися у фентезійний світ Заклиначів. Гра сподобається дітям, через нескладні правила і казкову тематику, з джинами, єдинорогами, орками, драконами, закляттями та чарівною зброєю. Також Заклиначі підійдуть для сімейних вечорів з гравцями різного віку. А найголовніше, що гру вподобають і досвідчені гравці, адже вірний розрахунок кожного ходу на вагу золота. І так, для впевненої перемоги доведеться рахувати – кайф для гіків.

Підсумок

Це не Манчкін, як могло здатися, це зовсім інша унікальна гра зі своїм шармом.

граємо утрьох